14 okt

babe har ääääntligen kommit hit till mi :)

Min dag, öhm, var i stallet, klar där vid halv tolv. gick snabbt idag :)
Sen skulle jag köra hem. nä men då passar MOPPEN på att gå isönder.
så damn typiskt ! , så ringer älsklingen min, och han säger att han kommer och hämtar
mig och kör mig hem <3 så snnällllttt såååå :) 

Kommer hem, och bara softar, sen kommer mamma hem vid ca 4, och får
köra mig till mitt stall, för jag har ju ingen moppe mer, den står t.o.m. kvar
i stallet #1 nu. illa.. får försöka få hem den på ngt mysko sätt..
Iaf, hon kör mig till stallet, mocka och sånt, sen red jag på banan. 
Mer om det på www.pblady.blogg.se  :)

Mamma kommer och hämtar mig runt halv 7, och vi kör hem.
Sätter mig vid tv, kollar 2 and a half men, sen är det halv åtta hos mig,
Sen bonde söker fru, OCH fyfan vad vi skämdes. hahaha
pinsam tystad alltså, finns inget värre :P   ''jag var ju tvungen att välja några, och där kom du med''
DET VAR VÄL INTE SNÄLLT SAGT? :P haha menmen, får se fortsättningen på nästa onsdag :)
Sen var de efterlyst, tycker inte om att se de egentligen, blir bara förbannad typ :S
men ja, vad ska jag göra åt det liksom :P sluta se på efterlyst kanske ;) 

babe kom mitt i alltihopa. asså. ja, hem till mig . mitt under efterlyst. Och nu sitter han och
min mamma och kollar på fotbollen, sverige - albanien. 3-1 står de ;D 

Dock går vi väl inte vidare, för portugal lär ju vinna sin match mot malta :P eller ngt
Är inte så insatt, de var bara en grej min babe sa, och då snappa jag upp det,
och skrev det här, för det får nog mig att verka smart och insatt i fotboll.
Jga tycker nog inte ens om fotboll ;D  Ridsport är såååååå mkt bättre :D 

Aja, ska upp och duscha nu , sen får vi se hur jag kommer till stallet imorgon.. 

Ha de fiiint  ! , PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0