18 okt

ja OJ, trodde INTE att klockan var såhär mkt . :O 

vet inte. jag  tänkte hur som  helst skriva att jag har sjuuuuukt jävla tråkigt typ
och ingen babe att mysa med inatt heller :( SJUUUUUUUUUUKT tråkigt !!

Men jag träffade min vän emelie innan, och hennes pojkvän. körde till city gross
för dom skulle handla.. och sen var jag hos henne en stund, sen gick jag hem i
det SUPERkalla vädret :( kallt kallt..  sen kollade jag och mamma på Wall-E som
gick på tv1000. haha aldrig sett den innan, men SJUUUUKT söt ju :) 

Och EN annan grej, jag måste göra mig en ordentlig blogg, med header och allt..
hms, när ska jag hinna det, hade kunnat göra det nu.. Men har ingen inspiration..
Någon som kan hjälpa mig ? :) 

Aja, svara snarast, annars somnar jag :D 

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Frågestund på bloggen! Skulle vara tacksam för frågor, ni som frågar får en kommentar på eran blogg. Ha det bra Kram =)

2010-01-10 @ 00:25:44
URL: http://amandaivanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0