4 oktober

Det blåååååser ute ! fuck vad jobbigt alltså!

Skulle till ICA nu innan, och lämna filmen jag och andi lånade igår :)
Miraklet vid S:t Anna.! sjuuuukt bra film.   lite dryg (2h & 40 min), lite långt för min smak
men nu har man sett den också, nicenice

Men iaf, skulle lämna tillbaka den dårå. och fuck. höll på att blåsa bort! riktigt jobbigt..
men dit kom jag, och hem kom jag också.. grejen är att jag varken hade medvind eller motvind.. haha kom frn sidan och håret bara fladdra :P jobbigt att få det i ögonen :P 

Annars händer ingenting., har varit och käkat Max med babe idag :) men före det, kl 8 (!!!!!) imorse var jag i stallet,, sen åkte jag till min moster, för jag fick inte tag på andi, han skulle hämtat mig i stallet nämligen..  menmen.. så var där. och sen kom andi dit, satt vi och dreggla lite.. hah sen drog vi till Max, sen inom EM/Härliga Hem, SJUUUUKT dyrt.. Hitta dock ett bord som hade kostat 10 000, som BARA kostade 500, pga en scratch.. haha helt sjukt ju

Var inne på Familia, och tvinga andreas köpa ett spel till hans X-box.. KUL för mig , *not!
Sen hem, och varit hemma hela dagen.. käkat varma mackor i grill.. mumma.. 
OCh sen nu har jag varit i affären..

Har kollat en del på blocket. hitta en rätt så fin soffa för 500,, så jag och babe ska åka och kolla på den imorgon.. Hittat en sjukt nice tv-bänk också.. så ska ringa på den ikväll när babe dyker upp :) 

Gäller ju att ladda upp med grejor nu inför flytten.. är så späääänd,, helt sjukt ! :D 

MEnmen,, ska sluta skriva nu ;D haha ADIOS! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0