fredagkväll

usch ja.. lika segt som det tillåter ! 
Var hos doktorn imorse.. fick ingen medicin, fast halsflussen var på väg? fattar nada..
annars har jag inte gjort så mkt idag.. pappa har lagat moppen.. så tog en tur på den..
till stallet .. mocka och så, och sen red vi tre ut en runda.. mysigt.. : ) 

Sen kom jag hem. och alla andra har käkat thaimat, utom lilla jag.. kan ju knappt svälja. typ :O 

Drack lite cola, sen var jag nöjd :)

Nu sitter jag och kollar på mord i midsomer.. vilket är (iaf detta avsnittet) är en FÖRBANNAT tråkig serie.. 
funderar på att lägga mig.. får la se.
Nu kom bror min och frågfa om han fick kolla film på mitt rum, så om jag ska sova nu, får jag somna till en film.. Kan ju iofs säga nej, och ta med datan till sängen och kolla vad jag har där.. menmen.. återstår att se vad som händer :) 


Imorgon är det lördag.. bara så ni vet xD

Puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0