tiiisdaaag

yes, it's thuesday! 

Inte för att de innebär något särskilt, men ändå xD
en dag närmare helgen kanske, ja, vi säger det ! 

Var och kollade på soffan igår, jättefin och så. lite hård. 
men skulle väl inte förvänta sig så mkt, så vi tjinga den!
ska hämta den på söndag :)  Och jag har snäll pojkvän,
så jag slipper bära , tihi !  jag menar, 4e våningen UTAN
hiss ska den ner ifrån! ;D haha ,så ja.. 

Var i stallet efter vi kolla på soffan. blev rätt bra där med
Och sen hem. satte oss vid tvn, kolla på Ceasar, när han
var på valpfabriker. FYFAN säger jag bara.. usch, sånt är
verkligen hemskt.. Att se sånt gör att man bara vill plugga fortare
till sån här ''svensk spca'' ;D haha men de går ju inte ! 

Gick och la oss kl 9, rätt skönt, somnade nog vid typ kvart i tio,
efter samtal som andi fick, fett jobbigt xD

Och sovit gott hela natten har jag gjort :P hihi :)

Nu ska jag gå och byta om, och sen cyklar jag till stall 1&2
PLUS, jag ska snacka med dennis idag, om han e frisk så
får han fixa moppen xD i need it, så jag slipper åka TÅG
till stall3 :P jobbigt ju :D

Ha en bra dag, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0