torsdag..

.. redan .. 

Shit, vet inte vad som händer emd veckorna.. :O Visst, dom har varit sega nu i två veckor,, men de är ju bara för att man går och väntar på lägenheten :O  hihi

Igår jag var jag i stallet, Andreas kom och hälsade på mig :) Blev very happy :) Tycker om sådan impulsivitet :) när jag var klar åkte jag hem och softa lite,, ringde några samtal och sen tog jag tåget till de andra stallet.. Träffa Emil, jodå. Sen fick jag vara på knutan i en halvtimme före jag satte mig på nästa tåg i färdriktning mot ''mitt'' stall :P

Sen när jag varit i stallet, kom mamma och hämta mig.. Sen körde vi och köpte kladdekaka  :) Hon hade ju namnsdag :) Grattis i efterskott.
Kom hem, satte på kaffe, Andreas kom :) Vi drack kaffe, käka kladdekaka och kolla på Bonde söker fru. hihi. haha nog söte bönder :D Sen kolla vi på Oskyldigt dömd.. En rätt tråkig och förutsägbar serie.. :P

Sen var det sova-time.. De händer mer och mer ofta att jag abra somnar ifrån andi.. haha ingnen godnattpuss eller ngt :( Förlååt babe :)

Nu ska jag käka och sen cykla till stallet.. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0